8 Ocak 2013 Salı

Sinirliyken Gülmek Üzerine ..











Şarkıyı severim ama klibini izlemediğimi farkettim bugun. Cem Mumcu nun sitesinde gezinirken denk geldim. Hoş her nekadar bilmediğim bir şarkı mevcut olmasa da beynimde, kliplerle pek aram yok maalesef. Zaten gün boyu www.bira.fm yanlız modunu dinliyorum (konsept değişmiş eski radyo daha iyiydi bu çok metalik sevmedim) Kısa film izlemek klip izlemekten daha mantıklıdır derim hep.

 Neyse efendim neymiş bu klip derken ''anaa aynı ben '' diye gevrek gevrek guluverdım. Hoş klipteki kız gıbı oynaıp zıplama moduna varmaz hazmedememişliğim ama izleyenler bilir içki sahnesindeki agresif yansıma ve ortada gulunecek bırsey yokken kahkahalara boğulma sahnesini (psikolojideki ismi nedir bilmiyorum ) hazmedemedğim bir şey olduğunda yaşarım

Arada birden kastım hazımsızlık yaşadığım anlar oluyor genellikle çok sinirlenip diyecek birşey bulamadığım,ağzımdan yıkıcı birşey çıkmaması için kendimi tuttuğum ,midemde kaynayan o yakıcı sözlerin boğazımdan yukselmesi ve  nihayetınde oto kontrolumun sevımlılık yapıp bunları kahkahaya çevirmesi sırasındaki gözlerimle kahkaham arasında paradoks sokan gıcık,sinirli,deli bir kahkahadır kendisi .Ama histerik birşey değil aksine '' bu gercekten basıma gelmiş olamaz, bunu gercekten soylemıs olamaz '' la karışık ummadğın şeylerin yapılması gülmesidir

Hazımsızlık bende bu şekilde dışavurum yapıyor. Kimi insan ağlama krizine girer,kimi kendini yerden yere atıp bayılır kimisi karşısındakini tırmalar, kimi ortada ne var ne yoksa kırar döker uzar gider.. Yok azizim ben direk gülüyorum. Ağlayan zırlayan,tırmalayan,kıran döken,ayılıp bayılan kadınlardan olmadım hiç bana göre değil.

Tabiki ağlamayan insan olmaz,ağlamam için çok zoruma gitmesi lazım birşeyin. Duygusallık,ilişki,erkek,şarkı,ruh hali,ayrılık beni bozmaz. Deli kahkahamı atarım bi sigara yakarım ,söndürür ve yola devam ederim. Ama bu güçlü halimi de sevmem çünkü ne kadar güçlü olursanız hayat o kadar sabrınızı zorluyor. Biraz daha nazenin, daha sulugöz ve güçsüz bir kadın olmak isterdim. Hayatın piyangosu onlara vuruyor çünkü.

Ama vermedi mabut napsın Mahmut ,olmuyor olamıyor ...




Klip: Lykke li - Sadness is a blessing




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazar çizerli yanar dönerli olsun mumkunse :)