11 Şubat 2013 Pazartesi

Anneler ve Kızları Üzerine..






Baştan söyleyeyim çok pis babacıyım. Öyle böyle değil ! Aaa demeyin külahları (çok pardon) hunileri değişiriz. Baba dedin mi sular durur. Geçirmem azizim ! Vallaha billaha geçirmem öteye akmaya yeltenecek suyu. Çok pardon çook :)

'o ojeler çıkmıcak babadım ' ın  ' ama şen bana eee dedın yeeeaa ' versiyonu var elimde.. Kasete çekilmiş, babası eeee diye bağırınca üzülen , üzülünce ağlayası gelen ama gururundan gözyaşlarını kimseye göstermemek için odasına yönelen 'nereye gidiyosun 'diye sorulunca 'aglıdam delcem (ağlıcam gelcem) ' diyerek kapıya koşan , 'hadi babacım sana aşık oldum de bidaha ' diyen babaya ' olmajj annem üjülür sonya (annem üzülür sonra) ' diyen ama babaya kıyamamaktan anneyi üzmeye razı olup 'babadım şeni çokk seviyoyum, şana aşık oldum ' diye teype yapışan üç yaşında ben var . Bu ben babacı olmasın da kim olsun (annem oldurcek benı okuyunca ! )

Amaaa Allah beni napsın ki kaseti kaybettim.. Hani olsa da koysam şuraya, you tube daki tüm şirin kız çocuklarını sollar geçer dinlenme rekoru kırardı. Takipçilerimle sevgi yumağı oluştururduk o derece. Ama çok mutsuzum ki gitti kaset :(

Ama anne kız ilişkisi deyince orda da durur sular azizim. Hani tekil düşünmeyin anne -kız gibi bizde denklem şöyle. Anne-kız-kız-kız  yada ' anne kız kahve yapsana ' gibi..

En büyük keyfimiz bu zaten yemek sonrası kahve-after eight modunda mutfak sohbetleri. Şimdi şöyle oluyor biri mutfaga gidiyor diğerinin yanına. Giden gelmiyor a dönünce ardından birimiz daha gidiyor neler oluyor dıye. Ardından birimiz daha. Bi bakmışız mutfakta ayakta kaynatıyoruz.

 Bi de bunun tuvalet versiyonu var aynı mantık azizim. Orada konu niyeyse hep geyik oluyor. Biri elini yıkamaya giriyor digeri de yanına girip kapıyı kapatıyor. Başlıyolar gulusmeye. Üçüncü tekil şahıs yani ben  'noluyo be burda ' diye kapıyı açıyor ve olaya dahil oluyor. Ardından son tekil şahıs annem gelince wc kadrosu tamamlanıyor.

Yok artık dıyen olursa hemen acıklayıvereyım. Birimiz lavaboda gozune kaşına bakıyor,diğeri camasır makınesıne yaslanıp tırnakları torpuluyor,biri (bu ben ) ayakta eller belınde deliliğin ,edepsizliğin ,muhabbeti geyiğe çevirmenin dibine vuruyor. Anne nerde derseniz annem bizi wc den toplayıp salona getiriyor tabiki. Yada muhabbet biraz derinse 'tuh utanmıyonuz demi ' deyip dönüyor. Farketmez.. İki olay da aynı kapıya çıkıyor ' hadi herkes salona ' demek bu annemcede.

Ama sanmayın ki hep destek tam destek, anneyi kim kaparsa güç ona geçiyor :)) 4 kadından bahsediyorum azizim. Bu dört ayrı güç savaşı demek. Buna iki de kız yeğen ekle. Bildiğin harem..
Allahtan ailenin erkek mevcudu baba ve iki oğlu (damatlar) durumundan baba+ iki oğul+ iki erkek torun a döndü de bu haremsel döngü bozuldu. Bu dengeyi bozacak unsur benim ammavelakin bendeki bu baba aşkı, oğlan çocuk sevdası varken pek kız doğurmam gibime geliyor. Yani sırf babamın başını çektiği erkek mevcudu azalmasın dıye bunu yapabılırım evet yapabılırım.

Velhasıl Allah hiçbirini başımızdan eksik etmesin. Hayırlı evlat olmak önemli mesele. Vicdan çok daha önemli bir mesele. Yarın birgün yitenlerin ardından ' vicdanı keşkesiz' uyku uyumak herşeyden de önemli.

Eğer benim de bir kızım olursa ona elimden geldiğince babasına aşık edeceğim , belli bir yaşı geçince karşımda sigara içmesine izin vereceğim , yaptığı hatalar için gunah cıkarmasını kızmadan dinleyeceğim , gücüm yettiğince hataya bulaşmaması için kadın psikolojisini,erkek psikolojisini anlatacağım , gece kalkıp üstünü örteceğim , ekmek almaya gitmediğinde inip kendim alacağım , 'anne kahve yapsana bee ' dediğinde yapıp onune koyacağım , temizlik yaptırmayacağım,yemek yaptırmayacağım, edepsiz konuşursa kafasına vuracağım, koskoca kadın da olsa dışarı eğlenmeye gittiğinde on kere arayacağım..

Yani lafın kısası, aslında tıpkı annemin şuan yaptığı gibi yapacağım ..





                                                     annem sen benim yanıma kalansın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazar çizerli yanar dönerli olsun mumkunse :)