23 Ocak 2011 Pazar

Bu Bir Diyet Yazisidir...



Yoğun tempomda ara vermek zorunda kaldığım şeylerden birisi de plates oldu.. Hos orta seviye platesi geçeli çok uzun zaman oldu. Yapsam da sonuç alamaz hale geldim. Keyfi de kaçtı benim için haliyle.

E birde missssssss gibi taze ekmek hergün eve girince 5 kilo müstehak oldu bana :) Tabi tek suçlusu taze ekmek değil elbet. Gecenin 11 12 sinde açlık krizleri , kokoreç kellepaca, çigkofte özlemi eklenince sonuç kaçınılmaz oldu.. Hayır bir de bu canim yiyecekler hep gece geliyor nedense aklına insanin el insaf ..

Acilen yulafa baslamam gerek .Sabah öğlen yulaf ,ara ogün meyve ve ceviz,kayisi,kuru erik vs.. aksam da sebze yemegi salata ile ekmek yemeden! devam etmem lazim. Ama kurufasulye hele birde guvecte olursa ici bos kof ekmekle yememi kimse engelleyemez :)

Yulafi (toz olmayan) az sutle pişiriyorum icine nar ,1 tatlı kaşığı seker ( gunluk hayatta tatlı ve seker kullanmadığımdan problem olmuyor benim için. Normali esmer seker veya bal ) tatlı eksi bir tat yakalıyorum açlık krizlerine çok iyi gelmekle birlikte lif oranı çok çok yüksek. Hatta varsa corekotu ,keten tohumu ekleyip sağlıklı bir yulaf ezmesi yapabilirsiniz.


Sirf yulafla da olmayacagini biliyorum elbet kendimi kandirma asamasindayim ama gozum ne plates ne gym görecek halde suan :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazar çizerli yanar dönerli olsun mumkunse :)