25 Mart 2013 Pazartesi

Koşmak Üzerine...









Dört nala koşan at gibiyim. Yada Forrest Gump  (wtf diyenler tıklayınız efendım üzerine)  ''Koş Lola koş ''dedi geçenlerde arkadaş .Napıyorsun deyince koşuyorum dedim de.. Nereye koşuyorum kime doğru,hangi yöne doğru koşuyorum ben de bilmiyorum. Haftanın her günü muhasebeye koşuyorum ordan geliyorum kurumların açtığı sınavlar oluyor her iki ayda bir onlara hazırlanıyorum.Sonrasında sınava koşuyorum. Sertifika lazım diyorlar hergün bir yenisine muraacat edip derslerine katılıyorum ona koşuyorum.

 Hoop mesaj geliyor '' Sevgili oxxooxxo yarınkı randevunuzu unutmayınız'' diye, güzellik merkezine koşuyorum. Bir başka güzellik merkezi arıyor ''geliyorsunuz degıl mı '' diye ona koşuyorum. Annem mutfaktan sesleniyor ona koşuyorum. Ablam çağırıyor ona koşuyorum.

Pürüz çıktı diyorlar ona koşuyorum çözüyorum geliyorum.Zehirleniyorum acile koşuyorum. Bunca zamana karşı yarışta zehirlenmemem lazım biliyorum . Bilmediğim şeylerin olma ihtimallerine koşuyorum. Mesela ''Boku çıkmalı bu işin ''diyorlar hoop gidip bokunu çıkarmaya koşuyorum. Küfrediyorum, nah çekiyorum onu yaparken bile koşuyorum.

 Artık birşeyleri koşarak yapmaya kanalize oldum hızlı hareket ediyorum 36 beden oldum sanırım kafam vucudumdan büyük görünmeye başladı.Kafamın içindekilere koşuyorum. Bildiğimi okumak için koşuyorum başım göğe erecek ya hani, başımın göğe ermesi için bile koşuyorum uçmak yerine.

 Ve stop !

Yoruldum..

Huzur istiyorum ama yine koşacağım biliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazar çizerli yanar dönerli olsun mumkunse :)