23 Mart 2013 Cumartesi

Zehirlenmek Üzerine...










2012 nin ilk felaketi araba kazasıydı sanırım 2013 ün ilk kazası da lahmacundan zehirlenmem oldu. Ölüyorum ! Arkadas bu besin zehirlenmesi ne iğrenç birşeymiş , nasıl bir anda o güzelim yemeklerden nefret eder de '' Allahım bidaha yemek yemicem lütfen geçsin '' diye diz çökermiş insan.. Bir yemeksever (namı dıger otboğaz) için imana gelmek bu olsa gerek.

Şimdi azizim perşembe günü muhasebe kursundayız  bir torba abur cubur almışım yanıma oooh bı yandan yicem bır yandan ders yapıcam ( ki hiç adetim değildir abur cubur) O gun nasıl bir abur cubur cektiyse canım gözüm dönmüş vaziyette (iyi ki çekmiş nedenini yazıcam) Neyse derste yedim hepsini bir güzel ama tatlı,tuzlu hepsi karıştı bir güzel. Kurstan çıktık arkadaşa dıyorum canım lahmacun istiyor diye. Yuh dedi az önce tonlarca şey yedin. Yok dedim istiyorum .

Eve gidene kadar yesem mi yemesem mi modundayım. Eve yaklaştım yaklaşıcam giriverdim bizim 30 senelik pidecimize,çek dedim 2 tane acılı lahmaç.Demez olaydım.. Eve geldim birini zar zor yedim diğerini kaldırdım dolaba.(Allahtan abur cubur tıkadı benı ıkısını yeseydım komaya gırecekmısım) Yedim ama pişman modundayım onca abur cubur üstüne. Gece saat 3 , bir sıcak bastı önce Allahım dedim kusacak gibiyim. Ve aynen istifra ettim. Ama olayın farkında değilim hala abur cubur çok karıştırdım diyorum kendıme.

Yatağıma yattım bir titreme geldi ki az önce sıcak basan vatan evladı ben değilim..Sonra uyumuşum,tekrar bir sıcak basması ve tekrar istifra ..Bu sefer diyorum içimde kalanlar çıktı oh ne güzel. Tekrar yattım yine üşüme yine uyku yine istifra..Dedim noluyoruz hayırdır inşallah.Tekrar uyku,üşüme,sıcak,istifra. Ardından yine..yine.. Buarada evde kimse yok. Sabah 8 oldu aradım annemleri gelin ben kötüyüm diye. 9 gibi acildeydik.Ateşim yükseldi.Serum bağlandı hemen bikaç saat kaldım acil serviste. Eve geldim yine aynıyım. Bütün gün uyudum.Birkaç defa daha istifra ettim yemeklerden sonra .Yemek dediğime bakmayın kuru ekmek,yogurt veya yagsız pirinçli yoğurt çorbası o da iki kaşık.

Ne olduğumu şaşırdım resmen. Bugun daha iyiyim ,yemek yemeye korkuyorum gerçi içim almıyor öyle gözüm korktu ki ömrümce yemek yemeden durabilirim. Fare zehirimiydi bozuk et miydi bilmiyorum ama 30 senedir semtimizde yer edinmiş bir pidecinin hışmına uğradım resmen. Bir daha asla dışarıda kıyma,tavuk,et vs yemem. Bence sizler de yerken yüz kere düşünün. Babam çok katıdır bu konuda dışarıdan asla yemez ,dondurmanın bile sadesini tercih eder. Resmen organik yaşar. Eve giren herşey doğaldır katıksızdır,en iyisi alınır bu sebeple. Hep kızardık babama felaket tellalısın dıye .Tavuk yemeyin dışarda zehırlenırsınız ,kıyma yemeyın et tercih edin ,siz bilmiyorsunuz neler koyuyorlar içine der dururdu. Acilde yatarken '' babam haklıymıs yaa'' diye kendı kendıme kızdım.

İnsanın başına gelmeden anlamıyor gerçekten. Sadece ıstıfra olsa yıne ıyı.Bunun ateşi var, titremesi ,üşümesi,vücudunun her cm inin ezilmiş hissiyle acıması ,halsizliği,baş ağrısı vs resmen yataktan kalkamıyorsunuz. Diyeceğim odur ki Allah düşmanıma vermesin. Ben bukadar ağır atlatmamı fare zehirine bağlasam da ağır bir vakadan geçtim. Verilmiş sadakamız varmış..


ps: Dün herzaman yaptıgım gibi sadaka vermiştim epeyce ilerlediğim dilenci kadına geri dönerek.Belki de o korudu kımbılır

2 yorum:

  1. Pek geçmiş olsun arkadaş!
    Ben yaklaşık...hesaplıyorum...6 kez zehirledim.Hı bunlar benim ciddi zehirlenmelerimdi. Tavuktan tut da herkesin yediği ama benim ağzıma sıçan jelibona kadar...Sonunda mide kanaması geçirdim,şimdi pek rahatım,yiyemiyorum pek bir halt. Dikkat et ondan ötürü:D

    YanıtlaSil
  2. Sağolasın zehirdaşım :D Hoşgeldin sefalar getırdın bloğuma umarım beğenırsın bu deli kızın turkulerını . Benim ilk zehırlenmem balıkla basladı 10 senedır yıyemıyorum eger kıymaya da alerjım olusursa bu zehırlenme sonucunda acın mezarı gomun benı :( Etsiz yasayamam sakatatsız olurum ! Geçmişler olsun sana da yahu mide kanaması fenadır

    YanıtlaSil

yazar çizerli yanar dönerli olsun mumkunse :)