20 Ağustos 2013 Salı

Bizim Evin Perileri Üstüne..








Şimdi böyle heyecanla peri,cin,hayalet,semum,haunting in connecticut falan yazacağımı düşünerek yazıyı tırsarak yada binbir heves heyecanla ( ben pek severim de bu muhabbetleri ) açanları baştan hayal kırıklığına uğratmakla birlikte bizim evin pek bir paranormal olduğu gerçeğine katılıyorum. Katılmaktan öte artık ezberledim,belledim ama kabul etmesem iyi olur sanırım.

Neyse azizim bu ev perili midir artık neyse nezaman dışarı çıksam başıma bir iş geliyor. Nereye adım atsam olabilecek en pessimist senaryolar üzerimde. Anten gibi çekiyorum. Tatile gidiyorum ayağımı böcek sokuyor hastanede buluyorum kendimi, beach cluba gidiyorum çöp taşıyan garson elindekini bacağıma sürterek geçiyor içindeki cam kırığı kesiyor hopaaa kan revan, gece cluptayız bir bardak kırmızı şarap beyaz bluza tatbik edilmek üzere ensemden aşağı iniyor.

Êvdeyken sorun yok amma velakin dışarı adım atınca mıknatıs misali topluyorum her ne varsa. Haliyle kerameti evde arıyorum. Resmen bir daha dışarı çıkmayayım diye tüm kötü enerjisini üstüme yapıştırıyor sanki. Her nekadar arkadaşlarım var bu işte bir cenabetlik dese de maaşallah ve subhanallah ki abdestle aram iyi olduğundan üzerime bile alınmıyorum :))

Bir de ne zaman ev şıkır şkır misler gibi dip köşe olayına girse mutlaka mutfakta ekipmanın isyanı başlar. Yağ tenekesi devrilir , şeker kavanozu kırılır ,tepeden borcam düşer, çaydanlık devrilir .Tek tek intihar eder bu nimet-i isyankarlar. Hayır yere düşen bir çaydanlık dolusu çayın buzdolabının en tepesine yapışma ihtimali yüzde kaçtır mesela? Düşünüyorum bulamıyorum mesela ben. Yada yağ tenekesinin kapağı neden açıktır o an ? Gibi gibi..

Okuyorum ,üflüyorum ,çörek otu yakıyorum cadı gibi dolanıyorum evde bana mısın demiyor. Kurşun var mı sende dedim babama inanmayın öyle hurafelere diye başımın etini yedi. Nazar desem nazarı geçer büyü desem anlamam o işlerden. Enerjim mi fazla ? Yıldızım mı düşük? Bir bilen açıklasın bi zahmet başıma gelecek gözüme görünecek mi var ki aceppp ??




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazar çizerli yanar dönerli olsun mumkunse :)