9 Mart 2014 Pazar

Kadınlar Günü Üzerine..






Yazmayı nasıl özledım , sızden gelen yorumlarla guc bulmayı, blog kardeşliğinin o soyut atmosferını ,sıcaklıgını cok ozledımmm ! Bir yoğunluk bir yorgunluktur gidiyor inanın.Nedenini acıklayacak halim bile yok okadar yogunum . Evi sadece uyku aracı olarak kullanmaya başlayalı çok oldu diyeyim geçeyim hemen. Bu kadar acıtasyon yeterli bünyemize

Şimdi azizim ülkede ohal çıkacak gibi bir durum var. Herkes eli bir tarafında bekliyor. Çünkü kimsenin kıçını kaldırıp da sesini yada hazmedemedıgı haksızlıkları duyurası yok. Böyle bir ortamda sanki çok gerekliymiş gibi ,özel günleri itinayla kutluyoruz. Yılbaşı ,sevgililer günü en son da kadınlar günü..

 Arkadaş ! kadın cinayetlerinin bitmek bilmediği, yaptırımının olmadıgı, kadına zerre kadar deger verılmedıgı ( otobuste topukluyla duruyorum, bakıyor serefsızler yer vermıyolar la ) bu ulkede kalkmıs üç beş duyarlı er kişi karanfil dağıtıyor eşe dosta. Abi kasap da karanfil veriyor, naber ? Nereye verdiğini hiç karıştırmayalım desem ...

Neyse efendim gidin gül alın ,papatya alın çok efektif kullanılan birşeyi neden alırsınız ki..Dakka bir gol bir hakaret ! Olmaz ki canım. Bırakın çiçeği saksınızı değiştirin azizim !  Bi çift tatlı söz söyleyin, gidin karınıza kızınıza guzellık yapın sonra gelin ballandırın daha makbule geçer.


Çok kötüledik er kişileri biraz da hatun kızlarımıza bakalım. Valla bu mubarek gunde eve donene kadar kaç tane gözünün üstüne kalınca kuyruklu eyeliner çekmiş kız kadın gördüğümü saymaya calısıyorum bulamıyorum. Nereye kafamı cevırsem gozu kalınca kuyruklu hatun.

 Retro akım mı var, bu güne mi has birşeydi ,hani su facebookta her sene meme kanserine bir dakikalık saygı durusu ıcın patlıcan,muz,kabak gibi bir şifre miydi bilemedim. Herkese yakışmıyor beyler vazgecin su kalın kuyruklu sevdasından..

Kadınlar gününe has sloganlar atmayacağım zira 4 senedir blogda höykürüyorum kadın haklarını . Post un resmi herşeyi anlatıyor bence.

Gelelim kendime..


Hala anarşik ruhlu, hala savaşçı , hala huysuzum ama biraz da yorgun ..



2 yorum:

yazar çizerli yanar dönerli olsun mumkunse :)