16 Mart 2014 Pazar

Nabıcaz Be Usta ?






Hiçbir şey yazasım yok.  Nekrofiliz , çapulcuyuz ,komunistiz , ateistiz ne dersen de eyvallah. .( Bu ülke ,bu vatan için herşey oluruz rahat ol sen ) Tam bir saçmalığın içindeyiz. Gencecik canlar gitti , sen mitinge geldin benim guzel şehrime. Yüzünde pis gülüşün yatırım ,yol, köprüden bahsettin. Olmamış iftiraları attın muhalefete. Parayla satın aldıgın kalabalığını kışkırttın. Kan-dır-dın..

 Kendimi tutamam diye gelmedim gündoğduya. hoş gelsem de almazlardı zaten ki senin ! polisin çoktan barikatı kurmuş. Çok merak ettım Kıbrıs Şehitlerini boydan boya kaplayan stickerlerı cıkarttırdın mı acaba ?  Hani biraz zor da çıkması. Boyatsan da olmaz, belediyenin tazyikli su aracıyla da temızlenmez. Katil var yazıyor hem ustundekı sembolık kanı da temızlemez. Cok merak ettim ama gelmedim işte.


 Oturdum baştan sona konusmanı dınledım tv den. Kah acı acı guldum , kah hayretler içinde baktım. İçinde vicdan,merhamet,insanlık geçen hiç bir cümlen olmadı . Metrodan bahsettin bi ara, kopruden ondan bundan. Dünyevi şeylerden yani Usta !? .. Mitinglerdekilerdekileri kotuledın bir ara, siyasi orgut falan dedın .Evet buyuk bır partıye mensup hepsi. Ahlak ,dürütslük ve vicdan partisine. Gammazlayayım dedim. Belki fişlersin işine yarar. Sonra kayış koptu zaten kapadım . Hem bitmişti gösterin.

Karanfilleri attın bir ara parmakları koparcasına rabia yapan Ankaralı,Kayserili,İstanbullu ve Türkiyemin dört bir yanından gelen yurttaslara. Sahı sen de arada kopya verdın he . Mikrofonu tutarken Rabıa yapın gıbısınden hareket caktın. . İzmirli hatundan kaçmaz hani. İzmirli hatun demişken hatunun biri sana hareker cakmıs . E oyledir be usta burda bu işler. Tecavüzcüyü korursan hareketin tillahını ceker be usta. Hem İzmirli kadın efedir , yiğittir, ADAMDIR.  Korkmaz da hem. Alınma Usta.. Cok karı kızdan bahsettik de mevzu gelmişken senin kızcagız da şaşırmış hani. Copacabanayı İzmir sanmış . Yoksa o dağ nerde gezer yapma be usta.. Adama kıçıyla gülerler hani. Bence senin kız İzmir'e gelmemiş hiç. İyi yerinden bakalım biz yine malum İzmire kötü gözle bakan çok..

Hani diyorum karizmayı cizdirdin be usta. İzmire gelip İzmirliyi ikna edeceğine ikna olmuşları İzmire getirdin. Onca harcırah, onca yolluk 450 + otobus dolusu ınsan,yemegı ,suyu fuzuliyken kimin cebinden çıkıyor dıye dusunuyor ınsan.

Neyse geldin gittin ya ne desek boş. Hiçbir şey yazasım yok derken yazacak cok sey varmıs .Aslında manevi şeyler de var yazacak. Nedir dersen Allah korkusu be usta ! Vicdan falan hani ,kul hakkıyla karışık biraz da . Karışık mı sanki ? Boşversene Usta ..





resim :haberler.com dan alıntıdır

1 yorum:

yazar çizerli yanar dönerli olsun mumkunse :)