20 Haziran 2013 Perşembe

Gündem Üzerine..






Direniş , #direngezi #dirençocum # duranadam # durankadın #durankedi şeklinde evrim geçirdiğinden beri günlük aktiviteler de haliyle durağanlaştı.  Memleket bu halde iken hoş insanın eğlenesi,coşası,tatile çıkası gelmiyor (bence mümkünse gelmemeli de bi zahmet)

Tam da ''oh be koşturmacam bitti '' dediğim dönemde ordan oraya zıp zıp zıplayacakken bu durgunluk beni oldugum yere çiviledi.  Kendimi boyut atlamış , zaman tünelinde hangi çağa gittiğimin öneminin olmadığı bir kafada buluveriyorum her gün. Kimseyle görüşmek istemiyorum ,kız muhabbetini çekecek halde değilim hoş hiçbir zaman da sevmedim  özellikle kezbansal bık bık ları.


 İş güç olayları ve yanı sıra tatil vaktim de tam kesinleşmemişken kendimi DIY projeleri,dizilerle oyalamaya başladım. Üç adet bluz diktim,sayısız kıyafetimi tadilattan geçirdim,eskimiş babetimi yeniledim,atılacak giyilmeyenleri atamadım kıyamadım. Kestim biçtim makyaj çantası yaptım.Bluzların iki tanesi , beş liraya bulup kaptığım bir metre kumaştan çıktı. '' lan ne ekonomik hatunum be '' dedim kendi kendime. Annemin bile ağzı açık kaldı.Rengini sevmediğim rujları kestim küçük küçük, krep kepçesine bi parça dudak besleyicisi ile erittim. Bitmiş lip balm kutularına, şeker kutularına döküp soğuttum. Mac ten aldığım pembe lip glosstan ikincisi el emeği oldu . Böyle küçük zaferler yarattım kendime. Bir ara yayınlarım üşenmeyip resmini çekersem zaten eğlenceli şeyler paylaşmanın ne yeri ne de zamanı.

 Gerçi direniş full mizahla devam ediyor. Çoğunlukla Gündoğduda'yım buaralar. Çadırlar arasında dolaşıp kah gülüyorum kah hüzünleniyorum. Mesela ''çapulculara sigara bağışı '' kartonu yapmışlar içi full sigara dolu. Gidip beş altı tane atıyosun içine ,sonra arkanı dönüp giderken gülesin geliyor çünkü öyle güzel yazmışlar ki kartonun üstüne yazıyı gülümsetiyor şerefsiz.. Dönüyosun geri ,paketinin içinden üç tane kendine alıp gerisini bırakıyorsun.

Zaten yurdun heryerinde akıl sınırlarını zorlayan, karınlara sancılar saplayan espriler,duvar yazıları,tweet ler var. En çok güldüğüm şu Taksim meydanındaki provakatörlere ?! kesik kesik su sıkan Toma için '' Sistit mi oldun Toma? '' tweeti mesela. Tabi benim edepsizlik diz boyu ''Laan olm, balayı sistiti olmuş Toma, kesik kesik işiyor koşşş tvye'' şeklinde sağa sola msj atmama neden oldu. İroni çok yönlü arkadaş ,''sidik'' muhabbetine de cuk oturdu zaten ,geğirdi hatta ,cortlaması ise yakındır.

Coming soon azizim..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazar çizerli yanar dönerli olsun mumkunse :)