4 Temmuz 2013 Perşembe

Fuck the system Üzerine..







Zımbalı kot şort ,uçları bağlanmış gömlek,kafada hippi bandı,yuvarlak camlı gözlükler,kolda sonsuuz renge bulanmış bileklikler,ayağımda bu yaz ortasında giydiğim postallar, beyinde kıvrım kıvrım absinthe etkisi,elimde bitmek bilmez sigaram ile karşınızdayım.

(mesela yani .. )

Ruh halim fena azizim. Sanırım deliriyorum. İsyan modundayım. Cunku önemli bir konuda, bir turlu karar veremıyorum. On yere dağılmış durumdayım. Koşullar durumlar daha da zorlaştırıyor ote yandan '' tamam bugun dusunmucem '' diye karar alıp yine bir keşmekeşe sokarken buluyorum kendimi. Sonra durup gözümü kapatıyorum kocaman bi yazı çıkıyor ''fuck the system ''..Sonrası malum, hoop tekrar başa dönüş..

Ne yapsam ne etsem olmadı. Gezdim,tozdum,içtim,dikiş diktim,dizi izledim,film izledim,spor yaptım,yemek yaptım,ütü yaptım,toefl a sardım yok arkadaş beynimden çıkmıyor sesler,planlar ,düşünceler..

İç huzurumu bulamıyorum.Dingin halimden eser yok. İsyankar ,kötü kız oldum kötü kedi şerafettinim eksik. Huysuzum .Tatil istiyorum .Nokta .





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazar çizerli yanar dönerli olsun mumkunse :)