16 Şubat 2011 Çarşamba

Dualar ve Aminler

                            


Yazmak istiyorum ama gecenin ikisi olduğundan mıdır yoksa bugün yazma yetimi mi kaybettim inanın aklıma konu gelmiyor ki memlekette yazmaya değer çok şey varken.Doğaçlama bir yazı olacak galiba bakalım neler çıkacak .

Aklıma başlık geldi konu gelmedi desem gülmezsiniz umarım.Hani bir turkcell animasyonlar vardı Berk Tokay imzalı..Aptal kız,rıza abi,joker hakkı çoğumuzda birşeyler çağrıştırmıştır.(Hatırlamayanlar google a 'hazırkart berk tokay' yazıp izlesin) Neyse efendim şimdi bu reklamda sevgili Nil Karaibrahimgil in hazırkart reklamı için söylediği 'ben özgürüm' şarkısını iki kafadar animasyon yapmış.Müzik aynı olmakla beraber sözlerin bir kısmı şöyle;

Bizim köy vardı ya uzaklardaaaa
Ben gittiiiiim
...
Bir soru vardı ya cevapsız
Cevabı buldum soruyu unuttum..

Bana uyan durum bu olsa gerek . Başlığı bulup konuyu unutmak.. Şuan beynimden bu başlığa uygun yazı yazmasını istiyorum.Ellerimden hızlı olmamasını istiyorum (çünkü çok hızlı yazıyorum fazla gürültülü olabiliyor)  Sürekli birşeyler isteme modundayım bu aralar.Evrenden,kendimizden,Allahtan,karşımızdakinden,beynimizden,aklımızdan,sokaktaki insanlardan,bloglardan,yazılardan..Temel ihtiyaçlarınız haricinde kendiniz,beyniniz dahil kimseden birşey istemeden bir gününüzün geçtiği oldu mu hiç? Ben hiç denk gelmedim şahsen.Sürekli meşgul sürekli dolu sürekli plan program..

Beynim öyle hızlı çalışıyor ki resmen antika bir saat gibi tik tak şeklinde yankısını duyacak kadar oluyorum. Saniyeye sığan düşünce sayısı bloğumun istatistiğini geçmese de hatrı sayılır bir rakama ulaşır..Saçma düşünceler,akıllı çözümler,dahi buluşlar ,kriminal incelemeler ?!? o delilik sınırı senin bu delilik sınırı benim geziniyorlar .Ve bu düşünce kirliliği yoruyor arkadaşlar enerjiyi çalıyor..

 Ve bu film şeridi gibi akan gereksiz düşüncelerle hayatımızı karmakarışık hale getiriyormuşuz. Yani düşündüklerimizin düşünce yoluyla evrene yollanan mesaj olduğunu düşünürsek varın siz tahmin edin hayatınızda neden dikiş tutturamadığınızı yada istediğiniz birşeyin neden yön değiştirdiğini.. Bakın yazıyorum az önce aklımdan geçenleri;

Güzel bir film olsa izlesek Zzz 02:10
Pileli etek istiyorum !!!! 02:10
Ama aklımdaki modelden olacak !02:10
 moda diye herkes aynı tip ..ben kendi çizimlerimi diktirmek istiyorum 02:10
Yarın blog için fotoları laptop a aktar.. 02:10
Çok hızlı yazıyosun gürültü yapma.. 02:10
Bu şarkı da baydı Zzz 02:10
Acıktım mı sankı ?!? 02:10
ne yesem ??? 02:10
uykum da var .. 02:10
Pnomatik ne güzel birşey mühendislik öğreniyorum 02:10
yarın programda bende birşeyler çizeyim ..02:10
otur oturduğun yerde napcaksın pnomatıgı !02:11
otur yarışma için öykü yaz ..02:11
heralde dramatik yazarlık harici yeteneğim olsa olsa kriminal lab.da inceleme olurdu 02:11
otopsi de yapardım ama kokuya hassasım 02:11
CSI da görmüştüm burnuna bir parça vazelin suruyordu kapatıyordu yani 02:11
CSI Ny ne güzel dizi ya daha çok krim.terim kullanmalılar 02:11

....akhdskflşfmdlscöşsaöşs...


bakın 2 dk. boş boş tv ekranına bile bakamıyorum . Evrene giden mesaja bakın..

pnomatik,otopsi,pileli etek ...

Kabus gibi..

Sürekli birşeylerle ilgilensem bile içimdeki ses yankılanıyor bu şekilde.

Sanırım Delirdim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazar çizerli yanar dönerli olsun mumkunse :)