28 Haziran 2011 Salı

Eat,Pray,Shop !








                                      





Eat ,pray, shop !  Bugun hayvan gibi alışveriş yaptım.Neydi zorum bilmiyorum.
Alışverişten sonra ne kadar kalorili şey varsa yedim,üstüne bir de bol kremalı frappe götürdüm. Şimdi gözümün önünden mantı geçiyor..Bugün kandil tabi onu da es geçmemek lazım. Al sana eat,pray,shop..

Uzun zamandır beklediğim kitabı aldım.Tek taşımı kendim aldım gibi olduysa kusura bakmayın!

 Yekta Kopan ın 2010 öykü ödüllü kitabı 'bir de baktım yoksun'.. Sırf merakımdan o da..Öykü yarışmasına hazırlanıyordum ya rakibim ne yazmış diye kuduruyordum. İlk öyküsünü bitirdim. Bi de kendi ilk öyküme baktım. Ohoo dağlar kadar fark var. Onunkınde konu yok,benımkınde olması gereken sayfalar..

Arka kapakta güzel bir söz var 'Buzdan bir kütle ,mumyadan bir heykel gibi izledim kaderimi.Babam yanımda olsa bir tokat atar kendime getirirdi beni '.. Öyküye merak saran varsa rahatlıkla önerebilirim.

Buarada kandiliniz mübarek olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazar çizerli yanar dönerli olsun mumkunse :)