1 Temmuz 2011 Cuma

RUYA....














 Ne oldu , nasıl oldu , bir yanım açıkta mı kaldı bilmiyorum fakat hayatımın en ilginç rüyasını gördüm dün.. Normalde sakin yapımla bütünleşen rüyalarım vardır hep. 'kızım sen valla erdin ' dedirten cinstendir çoğu bazen, bazen de dediğim gibi kabustan uzak normal rüyalar..

Nyse uzatmayalım rüyaya gelelim.. Kalabalıklardayız kapıları küçük evlerden içeri dışarı itiş kakış gidiyorum.Kına gecesi sözde .. Aksam vakti.. Sokaklar karanlık yürüyorum elime kına yakmaya çalışarak !?!  Teyzeme yetişmeye çalışıyormuşum.

Ağacın altında üstü topraklı bir iskelet ağaca dayanmış oturuyor. Bana birşeyler anlatmaya çalışıyor. Dinliyorum ama acelem var diyorum. Acelem var deyince bir kahkaha koparıyor ağzından topraklar döküle döküle sonra o kuru ağız açılıyor iki yana ve iskelet ,iskelet haline dönüyor :)

Sonra koşuyorum sokaklarda teyzeme yetişemiyorum. Elime bakıyorum heryerini siğil kaplamış. Yüzüme bir bakıyorum aynada,Saçlarım siğilden görünmüyor ! Karnabahar gibi kafamı sarmış.  siğilleri sanki onlar strafor tarzı birşeymiş gibi koparıp koparıp atıyorum avuç avuç..

Aynı karnabahara benziyorlar..Tiksinirim böyle şeylerden de nasıl.. Sabah uyanınca direk ellerime baktım tabi kına fln da yoktu.. Hayır 25 senelik ömrümde ,çocukluğumda görsem ya böyle bir kabusvari rüya.. Ama tabi tabiri güzel bir rüya bu.. Ama insan garip oluyor yahu kafasını saran siğilleri görünce..

Ertesi gün teyzemlerden bebek haberi aldık. Meğerse karanlık sokaklarda ona yetişiyormuş kadıncağız.. İskelet in kahkası ,sabah, rüyamda söylendiğim şeylere gülmeme çıktı.. Siğiller , sıkıntımı atıyorum demek sanki

Ve kına...


 Kim yakacak kınayı bilemiyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazar çizerli yanar dönerli olsun mumkunse :)