5 Temmuz 2011 Salı

Yorgunluk ve sabah







Yorgunum fazlasiyla.. Kisa cumlelerim de bundan elbet. Yagmurda islanip kacmak icin ucmaktan yorulup duran kus gibiyim.. Uyanabilsem yattigim yerden kalkabilsem iyi gelecek. Zar zor actim gozumu sabah.. Aksamdan kalma da degilim ki. Icmeyi de sevmem cok. Zaten bizim eve icki girmez pek.. Gecenlerde Istanbul da icelim dedik arkadaslarla. Laf...Iki sek ictim gidip klozete kustum zaten. Midemden bogazima ordan agzimdan dokulen sek raki yakti gecti. On tane kufur saydim. Onlar da dokuldu klozete akti gitti..

Gozumu actim nihayet aynaya baktim iste sabah kalktigim yerden. Rapunzelvari uzunluga kiyip kestirdigim saclarimin hepsi havada.. Rimellerim de akmis .Aferim sana dedim icimden.Sen silme yaptigin makyaji sonra maymuna donen yuzune bakip gulucem dedim... Ustumde bana iki beden bol siyah sort ,yine iki beden buyuk kollari dirsegimi gecen uzun beyaz tshirt le muhtesem gorunuyorum. yuzum oldukca asik. Bakmaya korkuyorum tekrar aynaya. Neyse uyandim cok sukur merdivenden iniyorum asagi ayagima takilan cekete kufrettim. Nalet! kim koymus buraya .. Fermuari da ayagima batti zaten . Bir muddet oturup ayagimi ovusturdum.

Mutfaktan bir fincan aldim.Early grey posetini attim icine. Fincana baktim ayicikli hani su kaynar su koyunca sekil degistirenlerden. Ona da kufrettim bir muddet. Sonra vicdan yaptim ne gunahi var diye. Gectim laptop un basina.. Herzamanki gibi once hotmail actim sonra facebook bilumum bloglar zamazingosu.. Sanki mail gelmis gibi.. Laf.. Sanki 3 senedir gozumu actigimda bana ozel bir mail aliyormusum gibi..

Sanki ask nameleri dolu mail istiyorum. Adam sende.. Sarki linki olan bir mail olabilirdi aslinda uc senedir beklemis olmam gereken. Soyle adam gibi,agir,anlamli.. Arabesk yada pop olmayan.Pop sa bile poplugunu belli etmeyenlerden.

Uzun zamandir gormedigim bir arkadasin profilini acmisim mouse surcmus :))  Bir muddet orda gezindim .Ekledigi sarkilari dinledim. Sonra Sila nin -oluruna birak- sarkisini eklemis. onu dinledim arka arkaya. Baktim yuzum gulmeye basladi. Sani ilk defa duyuyorum sarkiyi ..Laf.. Ama bugun iyi geldi bana.. Salondaki aynaya baktim guluyorum kahkahalarla. Kafayi yedim sanirim..

Bir yandan da dusunuyorum neden kendimi ozel hissetmek istedim durup dururken sabah sabah diye. Aslinda buna guluyorum kahkahalarla. Neden uc senedir farketmedim bunu diye.

Sonra baktim cay iyice sogumus.Gidip doktum ikinci poseti attim bardaga. Baktim ayiciklar geri gelmis. hic te sevmem ayicik,pelus,peruk,postis herneyse oyle seyleri.. Degistirdim bardagi digerini attim lavaboya resmen.. Bir daha icmeyecegim o bardakta cay may..

Aslinda nazenin gorunuyorum disardan e ben de kadinim yahu! Bende severim pembe topuklu ayakkabilari. Ama ayakkabi icin aglayanlardan degilim .Ya da ayicik in kulagi kopmus bimlemne olmus oturup aglamam oyle. Valla kafam atsin koparir atarim kolunu bacagini :) Icim oyle degil iste.. Sanirsin erkek.. Aglamaz ,ruhsuz,gamsiz, kati,bolca kufreden.. Kadin miyim adam miyim belli degil..Icime bakarsan tabi..

Bir sigara cektim tabladan..Kibrit varmis yaninda hayret! Cok severim kibritle sigara yakmayi. Sonra kibriti saga sola sallayip sondurmeyi.. Bir de azitmasam guzel olacak .Soyle her aksam yemeginden sonra bir tane kahve ile.. Kahveyi de sevmiyorum artik.. Yillardir 3-5 fincan icen ben sevmez oldum.. Kafayi siyiriyorum ya neyse..

Buarada kulagimda kulaklik var sila dinliyorum. Buaralar hicbir sarki bana gore degil.. Hepsi ask,sevgi,aci ,pismanlik. Ben asik degilim bu bir .Ikincisi pisman da degilim..  Ya nakarati uyuyor bana ya geri kalani.. Laf..



Ayriliklar degismez
Butun asklar aynidir
Hayat herkese hem iyi
Hem kotu davranir
...
oluruna birak herneyse gecer



ps: bu posttan daha uzun bir post yazmistim 1 saat once..yine mouse surctu ve hepsi silindi.. Zaten bugunun verdigi anlamsizlik ustune tuz biber oldu :) Bastan aklimda kalanlari yazdim ama gecmis ola :)
...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazar çizerli yanar dönerli olsun mumkunse :)