9 Temmuz 2011 Cumartesi

Laf Olsun Diye..









Sabah laf olsun dıye uyandım..Laf olsun dıye kahvaltı ettim.. Yine laf olsun diye kahve içtim.. Zira bu aralar kahveden feci soğumuş durumdayım. Dün de laf olsun diye ölüyorduk.. Kaza geçirdik.. Saniselik bir anlamsızlık hali.. Zamandan soyutlanmış anlamsız bir saniselik durum..


Gözünü açmakla açmamak arasında kalıyor insan. Ben böyle durumlarda fazla sogukkanlıyımdır aslında .Tamam dedim ,öldüm biliyorum, hadi gidelim ...Korkmadım ölmekten ,vicdan azabım da yokmuş onu gördüm. Zaten kaza oldu,gözlerimi açtım, benim ilk iş kapıyı açıp yolun ortasına çıkarak bize vuran adama naaaapıyorsun şeklinde çemkirmek oldu.. Yazık adamın freni patlamış meğerse,kaldırıma çıkmış ,camı kırılmış, ön tamponu göçmüş, direğe toslamasına 30 cm kala durmuş.Ama gözümü açmaktan korktuğumu itiraf etmeliyim. Ya yanımdakilere birşey olduysa ..

Öyle kanlı canlı filmleri izleyemeyenlerden değilim.Kan görünce içim bulanmaz.  Zamanında ablamla kavga ederken ,kendimi odaya kitleyip ,kapının camından türlü sebeklikler yaparken ablam 'kapıyı aç 'diye cama indirdiğinde ,üstümde paralanan camın kestiği bacagımdan yarım mt. oteye fıskıran kana gülerek bakan bendim sonuçta :)


Ama bu durum çok farklı .. Yanında 7 yaşında çocuk oturuyor.Biri ablan ,biri 18 yaşında hayatın başında gençkız.. (tamam ben de 25 yasındayım kabul ) Hangi birine bakabilirsinki ilk gözünü açtığında.. Saniseler içinde yazdığın seneryolardan hangisini beğenirsin ya da? Beğenmek? Hayır yanlış kelime..Hangisini yakıstırabılırsın?


Sonra laf olsun diye yetişmek zorunda oldugum avukat randevuma kostum, başımda deli gibi bir ağrı,boynumda laf olsun diye oluşan morluklarla. Sonra laf olsun diye midye yedim üstüne kahve içtim ..Laf olsun diye tarot baktılar kahve falıyla..

Laf olsun diye inandım ben de..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazar çizerli yanar dönerli olsun mumkunse :)