12 Temmuz 2011 Salı

Filmler ve Etkileri



 








Son üç senedir, vizyondaki filmleri izlemekte hep geç kalmış bulunmaktayım.. Ne zaman dişe dokunur,hatrı sayılır filmler çıksa sahneye ; ben ya yurtdışında yaşıyordum ya da içimdeki mutsuzlukta kabuğuma çekilip sahne arkasında izleyenlere el sallıyordum.

 Dolayısıyla ki iki süper film olan 'Kaybedenler Klubü' ve 'İncir Reçeli' ni geç izleyenlerdenim.. İyi ki geç izlemişim diyorum çünkü bu güzelim filmlere denk gelemediğim süreçte, aklına ne eserse onu yapıp kendine asla ket vurmayan bir insan olan benim ; aklı başında ,mantıklı bir insan haline hızla dönüşüp bir ömür boyu da öyle kalmam gerekiyordu .

(Bu şu demek ; ben fazlasıyla herşeyi iyilikle çözmeye kalkan biriyim,içimdeki iyiliğe ket vuramıyorum bu nedenle biraz kötü olmam gerekiyordu..)

Eğer ki bu filmleri ozaman izleseydim kesinlikle etkisinde kalıp kötü olmaktan ömür boyu vazgeçerdim .Sanmayın ki duygusal sahnelerden cok etkılendım :) Zaten resmi görünce de olayı sezmişsinizdir umarım..Lıkır lıkır içilen biralar var ya ..Suçlusu bu olurdu..

İçki yasağına değinen hükümete inat çekilmişçesine ,birisinin ana teması(benim gördüğüm tema tabi) bira olup diğerininki tekila olan  bu filmler beni zayıf yerimden vurup ,günlerce beynimi uyuşturmaktan başka işe yaramazdı.Ve ben şuan sağlıklı kararlar asla veremezdim .

Hayır çok içki seven biri değilim.Ama kasayla biri içip sayısız shot goturmek,bira içine shot bırakıp o arjantin bardaktan taşan muzzam görüntüyü fondip yapıp kusmadan sarhoş olmaya hayran kaldım. Çünkü ben ya sarhoş olamıyorum ,ya da iki kadehte gidip kusuyorum. Ruh halime göre değişiyor bu.

 Ama en güzeli sek rakı ve olmeca tekıla bana göre. Belki bu içkilerdeki boğazı yakma hissini seviyorum bilemiyorum. Gerçi şu arjantin bardak içine shot' un verdiği karabiber tadı da aslında farklı değil . Amacımız yanmak :)

Sonunda zaten 'sebebi isssyyyyaaaaaan aşkıııııııım ' diye böğürücez . Ama 'Sonunu düşünen kahraman olamaz' diyelim biz yine.. Adabıyla sapıtmadan! içmeniz dileğiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazar çizerli yanar dönerli olsun mumkunse :)