3 Temmuz 2011 Pazar

Zaman sadece birazcık zaman..









Uyanamadım bu sabah.. Aslında her sabah böyle ya.. Korku filminde tek başına hayatta kalan gibi uyanıyorum. Soyut anlamda boşlukta uyanıyorum.. Korku yok acı yok kan yok kabus yok . Tek farkı kahramanlık duygusuyla uyanmak ama sonsuz bir boşluğa.. İlginç bir duygu ..


Belki de yaşlanıyorum ,10 sene yaşlanmış halime bakıp rüyalarımı değiştiriyor zaman denen çark. ' Yeter artık gördüğün güzel rüyalar biraz da huzursuz kalk canım ' diyor sanki.

E zaman bu işte ' al para, ver çokomel ' mantığından ibaret. Sana yaşaman için verdiği tüm saniyeleri ,saniseleri her neyse işte yüzündeki çizgilerle değişiyor. Sen 5 senede bir değişen görüntüne aynada yahut fotoğrafta bakınca irkiliyorsun aslında..

Eğer ki mutsuzsan beş senede bir kayan tipine 'gözlerinin ferinin sönmesi,yüzünün renginin gitmesi' durumları lokomotif gibi konulursa eğer, bu rakamı iki ile çarplaman lazım...Bilmem anlatabiliyor muyum? (batuhan piatti gibi oldu idare edin artık) 

Zaman sana düşman,zaman sana tuzak.. Zaman sana ilaç... Kimisine göre..Bu çarenin arkasına saklanır çoğu kişi; bazen sımsıkı sarılır acılarının geçmesi umuduyla. Sık sık 'zamana bırak' derler.. Saçmadır bana göre bu.. Acı varsa acıyordur,yoksa kanıyordur,acı bittiyse birşey hissetmiyorsundur.. '


 Ne zamanı? Öyle birşey yok..' der geçerim. Kimseye zaman vermem ,kendime de vermem ..Vakti zamanı geldiğinde gitmem gerekiyorsa giderim arkama bakmadan. Zerre kadar acı duymam giderken.Çünkü işimi zamana bırakmam..Ya da ben acı çekmemeye programlıyım kimbilir :)



Doğru bildiğimiz yanlışlar vardır elbet. Ya da birileri yanlış konuşuyor bu noktada.

Belki de benim o saçmalayan :)

-----------


Dursun zaman, dursun diyorsun da
Oyun değil ki yaşamak
Sen inanmasan da bi' son var anla
Herkese inat

Duysun seni, dönsün diyorsun da
Oyun değil ki yaşamak
Yok bir çaren anla,
Sakın uyanma yıllara inat...


(Manga-Dursun zaman)

Resim erhangiseyler den alıntıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazar çizerli yanar dönerli olsun mumkunse :)